بازدید دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر از نمایشگاه دائمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه

 | تاریخ ارسال: 1399/11/20 | 

دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر به مناسبت  گرامیداشت دهه فجر از نمایشگاه دائمی توانمندی‌های راهبردی نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر :  مهندس سید جواد طباطبایی مدیر فرهنگی دانشگاه با اعلام این خبر گفت : در این بازدید که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد  اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از نزدیک با دستاوردهای صنعت هوافضا آشنا شدند.
وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف نیروی هوافضای سپاه در حوزه‌های موشکی، پدافند هوایی، پهپادی، عملیات هوایی و فضایی در فضایی گسترده به نمایش در آمده است.
مهندس طباطبایی ادامه داد: در این بازدید که ۱۱۰ نفر از اساتید ، کارکنان و دانشجویان حضور داشتند از نزدیک  با فرایند ساخت دستاوردهای صنعت هوافضای کشور آشنا شدند.
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد: همچنین در این مراسم یکی از مسئولان نمایشگاه  در خصوص توانمندی های صنعت هوافضا برای دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر سخنرانی کرد.
وی تاکید کرد : این بازدید که به همت دفتر نهاد رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هماهنگ گردید  با استقبال دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر مواجه شد.
عکس ها را در ادامه ملاحظه کنید: