نهمین نمایشگاه کتاب دانشگاهی برگزار می شود

 | تاریخ ارسال: 1400/9/16 | 

نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی ۲۳ تا ۳۰ آذرماه با مشارکت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نهمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی۲۳ تا ۳۰ آذرماه به صورت مجازی برگزار می شود و کتابخانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در راستای اهداف پژوهشی و آموزشی دانشگاه اقدام به خرید منابع مورد نیاز تخصصی از طریق دریافت عناوین منتخب نماید. 
براین اساس از اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه درخواست می شود پیش از زمان برگزاری نمایشگاه با مراجعه به پورتال نشر دانشگاهی(پند) vabf.ir و انتخاب عناوین عرضه شده مورد نیاز، پیشنهاد خرید و درخواست‌ها را به کتابخانه دانشگاه ارسال نمایند.
ثبت عناوین درخواستی باید در وبسایت library.aut.ac.ir در بخش منوی «خدمات مراجعین و درخواست تهیه منبع» و یا به صورت ارسال فایل اکسل شامل عنوان، نویسنده و شابک همراه با مشخصات درخواست‌کننده به پست الکترونیکی collegelibaut.ac.ir ارسال شود.
همچنین، اعضا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الکترونیکی http://library.aut.ac.ir/۱۴۰۰/۰۹/۱۶/namayeshgah۱۴۰۰/ مراجعه نمایند.